School SUCCESS Fahrschul GmbH - Hamburger Platz Berlin Pankow 1

SUCCESS Fahrschul GmbH - Hamburger Platz

Proposed learning

A1BABEB96A2Intensive classesASFGermanSEATVWKawasakiSuzuki

The driving school in photos

School SUCCESS Fahrschul GmbH - Hamburger Platz Berlin Pankow 1
School SUCCESS Fahrschul GmbH - Hamburger Platz Berlin Pankow 1

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Closed

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

The strengths of the driving school

A1BABEB96A2

LIcense classes the school provides teaching for

Intensive classes

You can pass your classes in 2 weeks.

ASF

In the probationary period you have often run over a red light, disregarded the specified minimum speed or used the phone while driving, then in addition to the extension of the probationary period from two to four years, a training seminar for novice drivers (ASF) is arranged.

German

You can take theory and practical hours in these languages.

SEATVW

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

KawasakiSuzuki

Motorcycle brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class A

Payment types you can select from to pay for school services

Hamburger Pl. 11 Pankow
Website

Reviews

Write a review

3.1of 5

8 Reviews

3.1

3.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

  • Nov. 6
    5.0

    Eine gute Fahrschule. Top Lehrer und top Theorie Intensivkurs. Auf jeden Fall weiter zu empfehlen. Der Preis hängt hier natürlich vom Schüler ab. Ich war relativ schnell und hab auch dafür wenig bezahlt.

  • Sep. 18
    5.0

    Die beste Fahrschule in ganz Berlin.. kann ich nur weiterempfehlen.

  • Apr. 11
    5.0

    Gerade die 6. und letzte "Auffrischungsstunde" hinter mir. Bernd und Jens waren super freundliche und geduldige Fahrlehrer, ich hab sehr sehr viel gelernt in diesen Stunden und sie sind auch auf meine Wünsche eingegangen sind. Auch die Preise sind vollkommen ok, da gibt es in Weissensee auch teurere... Und Nadine im Büro war immer sehr nett. Kann die Fahrschule nur weiterempfehlen!

  • Jan. 8
    1.0

    Kann diese Fahrschule leider nicht empfehlen.. Man wird regelrecht abgezockt und von oben herab behandelt.. Leider musste ich die Erfahrung machen das auf meine Kosten sehr viel privates gemacht wird.. Wie Treffen mit Frauen, nur am Handy schreiben.. Der Fahrschüler selber steht für teures Geld nicht im Vordergrund... Aber ich sehe ich bin ja nicht die einzige...

  • Sep. 2
    1.0

    SEHR SCHLECHTE Fahrschule!!! Mein Fahrlehrer war "BERND" und JENS. Die waren sehr unfreundlich zu mir und mich öfter während der Fahrt angeschrien und waren sehr motzig!! Ich hatte manchmal sehr angst bekommen. Man sollte echt nicht so mit Schüler umgehen, wir wollen ja lernen und dafür Zahlen wir Geld und sind kein Profi FAHRER...!!! Also ich kann euch leider die Fahrschule überhaupt nicht empfehlen!!!

  • Okt. 4
    3.0

Rating