School Fahrschulzentrum Wagner Erfurt Johannesplatz 1

Fahrschulzentrum Wagner Erfurt

Request an appointment Dear learner driver, this driving school is currently not accepting inquiries via our website. If you would like to contact the driving school, please contact them directly.
If you are the owner of this driving school and would like to improve your visibility on the internet, please contact us.

Proposed learning

BBEA1AB AutomatikB96AMB17A2C1C1ECCED1D1EDDEMofaC+CEC1+C1EB196B197Intensive classesFemale instructorGermanSEATFordAudiHondaManIvecoFahrlehrergesetz - FahrlG

For questions or appointments

015233653742

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend

Driving schools nearby

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday

Closed

Sunday

Closed

The strengths of the driving school

BBEA1AB AutomatikB96AMB17A2C1C1ECCED1D1EDDEMofaC+CEC1+C1EB196B197B197

LIcense classes the school provides teaching for

Intensive classes

You can pass your classes in 2 weeks.

Female instructor

You can request a female instructor.

German

You can take theory and practical hours in these languages.

SEATFordAudi

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

Honda

Motorcycle brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class A

ManIveco

Truck brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class C

Fahrlehrergesetz - FahrlG

School has received the following certificates.

Payment types you can select from to pay for school services

Magdeburger Allee 69, Johannesplatz
015233653742
Website

Reviews

Write a review

4.8of 5

45 Reviews

4.8google

0.0clickclickdrive

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

    Wieland

    Unverified review

    September 30, 2025

    Ich habe meinen Aufstiegsführerschein von A2 auf A gemacht. Ich wurde von Anfang bis Ende gut betreut bei der Fahrschule. Die Anmeldung ist problemlos und alles ist transparent und gut erklärt. Die Fahrstunden mit Andreas waren sehr angenehm. Die Vorbereitung auf die Prüfung war super. Die Prüfung konnte ich beim ersten Anlauf erfolgreich abschließen. Rund um bin ich sehr zufrieden und kann das Fahrschulzentrum Wagner weiterempfehlen.

    Aaron S.

    Unverified review

    July 29, 2025

    Ich war sehr zufrieden mit der Fahrschule. Alle waren immer sehr nett und hilfsbereit. Bei den Fahrstunden habe ich viel gelernt, nicht nur das anfahren am Berg mit Schalter sondern auch das sichere Fahren im Straßenverkehr. Bei allen Situationen hatte ich nicht das Gefühl, als wäre ich alleine. Der Herr Wagner war immer da und erklärte es mir auch 100 mal. Seine ehrliche Art hat mir gut gefallen. Im großen und Ganzen bin ich mehr als zufrieden und fühle mich sehr gut jetzt selber zu fahren.

    Patricia

    Unverified review

    June 19, 2025

    Ich hab meinen B196 bei Andreas gemacht und bin rundum zufrieden. Theorie wurde anschaulich erklärt und auch in der Praxis wurde mir mit Humor Wissen vermittelt und Sicherheit gegeben. Andreas ist ein toller Fahrlehrer bei dem ich sicher auch meinen großen Schein machen werde. :-)

    4tangy

    Unverified review

    March 26, 2025

    Ich bin super dankbar, meine Fahrausbildung bei dieser Fahrschule gemacht zu haben – und ganz besonders mit Bea an meiner Seite. Sie hat mir mit so viel Geduld, Ruhe und Herz das Fahren beigebracht, dass ich mich jede Stunde gut aufgehoben gefühlt habe. Selbst wenn ich mal gezweifelt habe, hat sie immer an mich geglaubt und mir Sicherheit gegeben.

    Leo Z.

    Unverified review

    May 19, 2024

    好的,这是一封更轻松的5星好评: Top Fahrschule und super Fahrlehrerin Bea! Ich möchte hier mal meine super Erfahrung mit der Fahrschule Sentrum Wagner und meiner Fahrlehrerin Bea teilen. Die Anmeldung war mega einfach und das Team ist super nett. Besonders Bea war einfach klasse! Sie ist total geduldig, super freundlich und hat mir alles in Ruhe erklärt. Jede Fahrstunde mit ihr hat Spaß gemacht und ich habe mich immer wohlgefühlt. Dank Bea habe ich meine Prüfung beim ersten Mal geschafft und fühle mich jetzt sicher auf der Straße. Ich kann die Fahrschule Sentrum Wagner und Bea echt jedem empfehlen! Ich werde auf jeden Fall meinen Freunden davon erzählen. Danke für alles!

Request an appointment Dear learner driver, this driving school is currently not accepting inquiries via our website. If you would like to contact the driving school, please contact them directly.
If you are the owner of this driving school and would like to improve your visibility on the internet, please contact us.