School Fahrschule B. Gadge Kämeritz 1

Fahrschule B. Gadge

Claim my school

Proposed learning

A1BABEB96AMB17A2C1C1ECCEIntensive classesGermanVWKTM

For questions or appointments

(03907) 29 18

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

Jugendliche mit weißem Hut fahren zum Sonnenuntergang mit frisch bestanden Führerschein
Jugendliche mit weißem Hut fahren zum Sonnenuntergang mit frisch bestanden Führerschein
Jugendliche mit weißem Hut fahren zum Sonnenuntergang mit frisch bestanden Führerschein

The strengths of the driving school

A1BABEB96AMB17A2C1C1ECCE

LIcense classes the school provides teaching for

Intensive classes

You can pass your classes in 2 weeks.

German

You can take theory and practical hours in these languages.

VW

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

KTM

Motorcycle brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class A

Payment types you can select from to pay for school services

Sandstr. 68, Kämeritz
(03907) 29 18
Website

Reviews

Write a review

4.3of 5

11 Reviews

3.9

5.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

    Chrsistian K.

    Unverified review

    December 10, 2018

    Wenn Fahrschule, dann "Fahrschule Gadge" mehr ist dazu nicht zu sagen... TOP TOP TOP !!!

    Jens R.

    Unverified review

    September 22, 2018

    Ich habe bereits vor einigen Jahren meine Fahrausbildung bei Herrn Gadge bestritten. Im Theorie-Bereich war seine Ausbildung zielführend und kurzweilig. In der Praxis-Ausbildung habe ich mich von Anfang an gut aufgehoben gefühlt und bin gern mit ihm unterwegs gewesen. Vor allem war er fair und freundlich. Die Ausbildung war solide und ich empfehle diese Fahrschule unbedingt.

    Christian S.

    Unverified review

    September 10, 2018

    Absolut empfehlenswert! ???

    Mansur H.

    Unverified review

    July 5, 2017

    Ich bin ein Afghane,und habe die Prüfung auf deutsch gemacht. Ich kann nur 15 Prozent deutsch. Gestern habe ich praktische Prüfung bestanden. Ich bin sehr sehr zufrieden und habe ganz einfach gelernt. Ich bedanke mich bei Herrn Gadge und seine Kollegen.

Request an appointment