School Fahrschule Jürgens U. Vahrenwald 1

Fahrschule Jürgens U.

Proposed learning

A1BABEB96A2C1C1ECCEIntensive classesGermanVW GolfHondaYamahaMan

For questions or appointments

030 56837631

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

School Fahrschule Jürgens U. Vahrenwald 1
School Fahrschule Jürgens U. Vahrenwald 1

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours

Monday

Tuesday

Closed

Wednesday

Thursday

Closed

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours
Monday
Tuesday

Closed

Wednesday
Thursday

Closed

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

The strengths of the driving school

A1BABEB96A2C1C1ECCE

LIcense classes the school provides teaching for

Intensive classes

You can pass your classes in 2 weeks.

German

You can take theory and practical hours in these languages.

VW Golf

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

HondaYamaha

Motorcycle brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class A

Man

Truck brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class C

Payment types you can select from to pay for school services

Dragonerstr. 27 Vahrenwald
(0511) 66 50 76
Website

Reviews

Write a review

4.3of 5

4 Reviews

4.3

0.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

  • Jan. 6
    5.0

  • Juni 6
    2.0

  • März 13
    5.0

  • Nov. 19
    5.0

    Ich habe meinen Autoführerschein der Klasse B bei der Fahrschule im Sommer 2007 gemacht ! Ich erinnere mich auch heute gerne zurück und deshalb habe ich mich bewusst wieder entschieden,dass ich meinen Motorradführerschein der Klasse A ,sehr gerne wieder bei dieser Fahrschule mache! Ich empfinde es als sehr angenehm ,dass die sonst eher trockenen Theoriestunden, interessant und mit Witz gestaltet werden ! Sehr nett ,muss an dieser Stelle mal erwähnt werden ist die Frau von Herrn Jürgens,die sich um den ganzen Termin b.z.w. Papierkram kümmert.Wer sich dort anmeldet ,wird sich sicher jederzeit wohl fühlen und merken das man stets mit einem offenen Ohr empfangen wird. Dort wird noch mit Herz und Seele eine Fahrschule betrieben! Diese Fahrschule ist ein kleines Familienunternehmen ,wo viel wert darauf gelegt wird ,dass sich die Fahrschüler wohl fühlen und immer Zeit für ein Lächeln bleibt ! So verfliegt auch die Scheu und Unsicherheit die den einen oder anderem vieleicht plagt. Preis Leistungsverhältnis stimmt absolut und die Fahrstunden haben großen Spass gemacht.Alles sehr locker und Freundlich. Ich weiß das ich auch dieses Mal in besten Händen bin und freue mich schon riesig auf meinen hoffentlich erfolgreichen Abschluss meiner Motorradprüfung! Tolle Fahrschule !! Danke dafür !!!

Rating

Request an appointment