School Fahrschule Think Twice Erfurt 1

Fahrschule Think Twice

Claim my school

Proposed learning

German

For questions or appointments

(0361) 74 43 80 56

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

junger Fahrer, der gerade seinen Führerschein bekommen hat
junger Fahrer, der gerade seinen Führerschein bekommen hat
junger Fahrer, der gerade seinen Führerschein bekommen hat

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday

Closed

Saturday
Sunday

Closed

The strengths of the driving school

German

You can take theory and practical hours in these languages.

Payment types you can select from to pay for school services

Arnstädter Str. 14, Erfurt
(0361) 74 43 80 56
Website

Reviews

Write a review

4.9of 5

80 Reviews

4.9

0.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

    K P

    Unverified review

    November 3, 2019

    Super Fahrschule und tolles Team. Die Theoriestunden wurden sehr gut verständlich erklärt und rübergebracht, sodass man aus denen schon sehr viel mitnehmen konnte. Die Fahrstunden mit Olli waren auch sehr gut gewesen, denn er hatte mich perfekt auf die Praxisprüfung vorbereitet, wodurch ich sie beim ersten Mal bestanden habe. Vielen vielen Dank, würde euch immer weiterempfehlen Karl

    Enrico Schiebold

    Unverified review

    November 3, 2019

    Sehr gute Fahrschule, ich habe meinen Führerschein um die Klasse A erweitert. Sehr verständlicher Theorieunterricht und in der Fahrpraxis optimal. Besonders hat mir gefallen, dass auch mein Fahrlehrer sich sehr oft auf ein Motorrad geschwungen hat und wir so gemeinsam gefahren sind. Danke Stefan!

    Janice Greven

    Unverified review

    October 24, 2019

    Diese Fahrschule ist wirklich nur zu empfehlen, Preis- Leistungsverhältnis ist gut. Olli ist wirklich der beste Fahrlehrer, den man sich vorstellen kann und es gibt meiner Meinung nach keinen besseren. Die Fahrstunden haben wirklich sehr viel Spaß gemacht und er ist wirklich eine so super nette Person, die für einen da ist und sich auch für einen stark macht- einfach nur top.

    Florian U

    Unverified review

    October 16, 2019

    Ich habe meinen Führerschein Klasse B bei think twice gemacht. Mein Fahrlehrer Olli hat alles sehr verständlich und ruhig erklärt. Kann die Fahrschule und natürlich meinen Fahrlehrer nur weiterempfehlen!

    satyajit pandya

    Unverified review

    February 20, 2017

    It was a very good learning experience for me. A sincere and straight forward teacher he is. Very punctual in his schedule and knows the strengths and weaknesses of a student. The practical course that you will get is very to the point and covers all aspects of learning in different scenarios. I had my course in English and was completely convenient for me. I would say Keep Calm and opt for Think Twice.

Request an appointment