School Fahrschule Udrive - Bochum Riemke 1

Fahrschule Udrive - Bochum

Claim my school

Proposed learning

German

For questions or appointments

(0234) 86 68 86

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

Weißes Auto auf einer Landstraße mit einem Fahrschulschild
Weißes Auto auf einer Landstraße mit einem Fahrschulschild
Weißes Auto auf einer Landstraße mit einem Fahrschulschild

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Closed

Wednesday

Closed

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday

Closed

Wednesday

Closed

Thursday
Friday

Closed

Saturday
Sunday

Closed

The strengths of the driving school

German

You can take theory and practical hours in these languages.

Payment types you can select from to pay for school services

Tröskenstr. 7, Riemke
(0234) 86 68 86

Reviews

Write a review

4.8of 5

85 Reviews

4.8

0.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

    Omar B.

    Unverified review

    September 19, 2019

    Sehr nette Fahrlehrer, hat alles super geklappt ! Einfach nur empfehlenswert?

    Ladsika J.

    Unverified review

    September 19, 2019

    Ich kann der Fahrschule nur Lob aussprechen. Zu bemängeln gab es bei mir nichts. Die Fahrstunden waren voller Vorfreude geprägt. Ich könnte SEHR viel mitnehmen und habe viel gelernt. Der Fahrlehrer ist mir mit viel Geduld entgegen gekommen und war immer sympathisch.

    Dorin G.

    Unverified review

    July 31, 2019

    Tolle Fahrschule und toller Fahrlehrer...Vor allem Herr Tasch...Er hat mir das Fahren strukturiert und gezielt beigebracht, was ich wirklich brauchte...Er hatte mit mir viel Geduld gehabt...ihr seid die beste Fahrschule..Ich danke euch...

    Radio E.

    Unverified review

    November 27, 2018

    Multi language instructor are available and very flexible with timings. Best Fahrschule in Bielefeld and Lippe region.

    My k.

    Unverified review

    September 27, 2018

    . . . .