School Fahrschule Werner Kraft Passau 1

Fahrschule Werner Kraft

Claim my school

Proposed learning

A1BABEB96AMA2C1C1ECCELTGermanVolkswagenKTMYamaha

For questions or appointments

49851-246

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend
Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend
Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Closed

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours
Monday
Tuesday
Wednesday

Closed

Thursday
Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

The strengths of the driving school

A1BABEB96AMA2C1C1ECCELT

LIcense classes the school provides teaching for

German

You can take theory and practical hours in these languages.

Volkswagen

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

KTMYamaha

Motorcycle brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class A

Payment types you can select from to pay for school services

Große Klingergasse 4, Passau
49851-246
Website

Reviews

Write a review

4.8of 5

15 Reviews

4.7

5.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

    Artur B.

    Unverified review

    October 5, 2019

    Tolle Fahrschule, Ich würde weiter empfehlen .? Kompetente Mitarbeiter und Fahrlehrer. Viele Grüße an Christian und Hannes !

    Dominik B.

    Unverified review

    September 4, 2019

    Super sympathisches, freundliches und kompetentes Personal mit dem notwendigen Fachwissen und Ehrgeiz, dem Schüler zum bestehen der Prüfung zu helfen. Empfehlenswerte Fahrschule für jeden.

    Anton M.

    Unverified review

    September 3, 2019

    Ich finde diese Fahrschule super. Jeder hat die Möglichkeit sich über die Fahrschule zu informieren. Bei der Anmeldung werden die Kosten bekannt gegeben und die Ausbildung ist freiwillig. Dort den Führerschein zu machen ist auch freiwillig. Bezahlen muss man die Ausbildung bei jeder Fahrschule. Ich kenne keine, die in Passau umsonst die Ausbildung durchführt. Meine beiden Enkeln haben den Führerschein dort gemacht und ich bin der Meinung, dass die Theoretische und Praktische Ausbildung hervorragend ist.

    bj k.

    Unverified review

    March 14, 2017

    Super

Request an appointment