Hammann Fahrschule Stephan

Proposed learning

A1BAB-AutomatikBEB96AMA2Female instructorASFFESGermanBMWHondaKawasakiKreidler

For questions or appointments

030 56837631

Do you have a question? Please, call to us

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Closed

Friday

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday

Closed

Friday
Saturday

Closed

Sunday

Closed

The strengths of the driving school

A1BAB-AutomatikBEB96AMA2

LIcense classes the school provides teaching for

Female instructor

You can request a female instructor.

ASF

In the probationary period you have often run over a red light, disregarded the specified minimum speed or used the phone while driving, then in addition to the extension of the probationary period from two to four years, a training seminar for novice drivers (ASF) is arranged.

FES

By participating in driving fitness seminar (FES) a part of points from the driving qualifying register (FAER) of the Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) can be deleted, these points are often colloquially referred to as points reduction seminar.

German

You can take theory and practical hours in these languages.

BMW

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

HondaKawasakiKreidler

Motorcycle brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class A

Payment types you can select from to pay for school services

Niedersachsenstr. 27 Stelle
(04174) 5 99 76 63
Website

Reviews

Write a review

4.1of 5

14 Reviews

4.1

0.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

  • Okt. 21
    5.0

    Beste Fahrschule Theorieunterricht ? Praxisfahrstunden bringen extrem viel Spaß Ich würde sie jedem Weiterempfehlen der eine zuverlässige und Top Fahrschule möchte

  • Sep. 12
    5.0

    Super Fahrschule! Weiter so! Danke

  • Aug. 2
    5.0

    Top Fahrschule! Super nette und Kompetente Fahrlehrer die einem mit Witz und Spaß das Autofahren näherbringen :)) Absolut empfehlenswert

  • Juli 19
    5.0

    Alle sehr nett und sympathisch. Ich habe selbst ein Praktikum gemacht und fände dieses Prima!

  • Juni 21
    1.0

    Absolut unprofessionell. Ich wollte dort meinen Führerschein von Klasse A1 auf Klasse A2 anheben. Die Anmeldung sowie die Rechnungsstellung funktionierte problemlos. Nachdem ich den Betrag gezahlt hatte, hörte ich allerdings nie wieder etwas von der Fahrschule. Auf mehrmalige Nachfrage hin wurde mir mitgeteilt, dass sich der Fahrlehrer mit mir in Verbindung setzten würde, um entsprechende Termine abzustimmen. Dies geschah bis zum heutigen Tage nicht. Heute habe ich den Ausbildungsvertag, nach einem Jahr dumm umher warten, gekündigt, was eher als Erleichterung angesehen wurde. Die Begründung für dieses Theater war: "ich wäre wohl durchgerutscht." Was für ein Schwachsinn, habe ich mich doch mehrfach erkundigt, wann es denn nun losgeht. FAZIT: Auch wenn der Stufenführerschein nicht so gewinnbringend ist wie andere Klassen, sollte man doch die Ehrlichkeit besitzen und den Fahrschüler bitten, eine andere Fahrschule zu suchen und diesen nicht so im Regen stehen lassen. Von den Fähigkeiten des Fahrlehrer konnte ich mir aufgrund dieser Geschichte kein Bild machen. Geht überall hin, aber nicht dort.

Rating

Request an appointment