School Schülers Fahrschule - Sewanstraße Berlin Lichtenberg 1

Schülers Fahrschule - Sewanstraße

Proposed learning

A1BBEB96AMA2Intensive classesOnline learningGovernment registrationFinancingGermanFordMercedesVWDekraTüV

The driving school in photos

School Schülers Fahrschule - Sewanstraße Berlin Lichtenberg 1
School Schülers Fahrschule - Sewanstraße Berlin Lichtenberg 1
School Schülers Fahrschule - Sewanstraße Berlin Lichtenberg 1

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Closed

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours

Monday

Closed

Tuesday

Wednesday

Closed

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Closed

Closed

Closed

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

Closed

Closed

Closed

Closed

Closed

Theory hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

The strengths of the driving school

A1BBEB96AMA2

LIcense classes the school provides teaching for

Intensive classes

You can pass your classes in 2 weeks.

Online learning

Some of the school lessons can be passed online.

Government registration

School can make requests at the driving licence authorities on your behalf.

Financing

Different financing options the school may offer (payment by instalments, financing via bank loan, aso.).

German

You can take theory and practical hours in these languages.

FordMercedesVW

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

DekraTüV

School has received the following certificates.

Payment types you can select from to pay for school services

Sewanstraße 174 Lichtenberg
Website

Reviews

Write a review

4.8of 5

42 Reviews

4.7

5.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

  • Juli 3
    5.0

    Eine sehr gute Fahrschule mit professionellen Fahrlehrern. Es wird individuell auf die Schüler eingegangen und so viel Zeit gegeben wie wirklich nötig ist, um die Prüfungen gleich beim ersten mal zu bestehen. Nach der bestandenen Fahrprüfung durfte ich dann noch alleine mit dem Auto meines Fahrlehrers fahren bzw. hinter ihm hinterherfahren. Da er noch ein Motorrad zur Fahrschule bringen wollte. Ich würde die Fahrschule immer wieder empfehlen.

  • Mai 26
    5.0

    Meine Erfahrung mit Schülers war sehr positiv. Mein Fahrlehrer Klaus war sehr kompetent, immer ruhig und gelassen und war wirklich daran interessiert mir das Autofahren allumfassend beizubringen. Es war nicht immer einfach, doch genau der hohe Anspruch hat später zu den beiden bestandenen Prüfungen geführt. Termine wurden immer zuverlässig eingehalten und oft wurden auch zu meinen Gunsten Termine gemacht oder verschoben. Vielen Dank für die Mühe und weiter so!

  • Mai 17
    5.0

    Eben meinen A-Schein bestanden, den ich nur bekommen habe, weil mein Fahrlehrer Dirk sehr geduldig mit mir war. Ich kann die Fahrschule nur jedem empfehlen!! Danke für Alles und macht weiter so!

  • März 11
    5.0

    Nach meinem A1 gleich noch den B Schein drangehängt. In meinen Augen die beste Fahrschule bei der ich landen konnte. Dirk hatte immer Verständnis wenn man mal was nicht richtig macht und erklärt dir aber auch wie es richtig geht. Er hatte beim B Schein auch gut Geduld mit mir. In 3 Monaten noch mein A2 Schein ..... Ich komme definitiv wieder.

  • März 29
    5.0

  • März 1
    5.0

  • Feb. 8
    5.0

  • Jan. 26
    5.0

  • Dez. 9
    5.0

  • Dez. 7
    5.0

  • Nov. 6
    5.0

  • Okt. 7
    5.0

  • Juni 24
    5.0

    Top!

Rating