School Göttsche Sven Fahrschule Quickborn 1

Göttsche Sven Fahrschule

Claim my school

Proposed learning

A1BAB AutomatikBEAMA2LMofaASFGermanVW

For questions or appointments

(04825) 23 34

Do you have a question? Please, call to us

The driving school in photos

Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend
Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend
Autoschlüssel auf einem Tisch mit weißem Hintergrund liegend

Opening hours

Office hours

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours

Monday

Closed

Tuesday

Wednesday

Closed

Thursday

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Office hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Theory hours
Monday

Closed

Tuesday
Wednesday

Closed

Thursday
Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

The strengths of the driving school

A1BAB AutomatikBEAMA2LMofa

LIcense classes the school provides teaching for

ASF

In the probationary period you have often run over a red light, disregarded the specified minimum speed or used the phone while driving, then in addition to the extension of the probationary period from two to four years, a training seminar for novice drivers (ASF) is arranged.

German

You can take theory and practical hours in these languages.

VW

Car brands that the school provides for you to practice during driving lessons for license class B

Payment types you can select from to pay for school services

Bahnhofstr. 19, Burg (Dithmarschen)
(04825) 23 34
Website

Reviews

Write a review

5.0of 5

61 Reviews

5.0

0.0

Total rating is calculated from two ratings. The first rating is ClickClickDrive rating and the second one is Google rating.

    Jule W.

    Unverified review

    November 7, 2019

    Zuverlässig und kompetent, sehr offene und sympathische Fahrlehrer! Habe meinen Führerschein gerne hier gemacht.

    Carry B.

    Unverified review

    November 5, 2019

    Ich kann nur gut von der Fahrschule sprechen. Ich habe 2013 meinen Führerschein gemacht und bis heute habe ich nur gute Erinnerungen an die Stunden, egal ob Theorie oder Praxis. Sehr gute Vorbereitung auf/in den/dem Straßenverkehr und nur nette Leute da. Macht ruhig weiter so ! ?

    Christine N.

    Unverified review

    September 14, 2019

    Sehr gute Fahrschule! Ich kann die Fahrschule nur jedem empfehlen! Das Team ist wirklich sehr nett und verständnisvoll. Bei Fehlern wird man von den Fahrlehrern stets motiviert und unterstützt.

    Simone P.

    Unverified review

    September 11, 2019

    Ich habe meinen Motorrad Führerschein schnell in der Tasche gehabt! Nette Truppe, Unterricht und Fahrstunden machen Spaß und man fühlt sich gut aufgehoben!!! Danke für die schöne Zeit,....

    Katharina .

    Unverified review

    August 17, 2019

    Klare Weiterempfehlung! Ich habe 2013 meinen Führerschein bei der Fahrschule Göttsche gemacht und war restlos begeistert, weil nicht nur für die Prüfung, sondern für alle Situationen im Straßenverkehr mit viel Humor ausgebildet wird. Dieser Eindruck bestätigt sich jetzt wieder bei der Fahrausbildung meiner jüngeren Schwester. Weiter so.

Request an appointment